dagens svartvitgråa

9_jan_jea4Har inte varit mycket färg på klädslarna den här veckan. Kanske är årstiden. Kanske något annat.

Idag är det fredag och om jag ser lite trött ut på bilden så är det sannolikt för att jag är lite trött. Hoppas på en trivsam avslutning av veckan och en skön helg!

Uppdatering: Såhär blev det – veckan avslutades med att jag med en hårsmån missade att åka i samma hiss som Carl Bildt, äntligen kunde cykla hem min klarröda Crescent som stått parkerad vid kontoret ett par veckor, blev sjukt glad över en kollegas fina hjälpsamhet, samt sent om aftonen fick lite oväntad positiv uppmärksamhet och bekräftelse rent jobbmässigt.

Ja, och sedan stupade jag i säng vid halvniosnåret. Typ!

2 responses to “dagens svartvitgråa

  1. Spelar ingen roll, helsvart är fint.
    Hoppas du får vila lite ikväll.

  2. Jepp, somnade tidigt, tidigt… skönt o behövligt!

Kommentera

