sant eller falskt?

2_jan_alltommacNu har jag blivit kallad ”arbetsnarkoman” av två av varandra oberoende källor på ett dygn och tänkte därför kolla lite bland läsarna här på bloggen.

Vad tror ni om bilden här ovanför: är det sant att jag ligger och läser i den lilla  ”Allt om Mac”-broschyren som kom med nya datorn om kvällarna innan jag somnar, eller är det bara fejk och självklart att jag istället läser Bakhtiaris  koola ”Kalla det vad fan du vill” vid läggdags?

Vad tror du?

3 responses to “sant eller falskt?

  1. Ha, ha! Kalla det va fan du vill tror jag du läser. ;D
    Tror jag läst den…eller halva kanske…kom inte igenom den.
    Har haft dåliga läsperioder nu.
    Något jag borde ta och läsa igen eller?

  2. jag menade arbetsnarkoman på ett charmfullt sätt såklart :D

  3. Vesna – du har rätt!! jag gillar den mkt såhär långt men går _långsamt_ framåt. inte varje kväll jag hinner/prioriterar att läsa bok. men då och då…

    Linda – haha, ja, det utgick jag ifrån :-)

Kommentera

