Hela sminkbudgeten för nästa år…

…är redan bränd. Igår gick jag lite på stan och köpte mer sminkgrejor på en gång än jag gjort sedan jag var sjutton år. Smink är inte riktigt min grej faktiskt, jag kör på så billigt och enkelt som möjligt och har oftast bara en ögonskugga som jag har varje dag, en läppglans och ja.. sen är det ju inte så mycket mer då.

30_dec_sminkgrejorSom ni ser är det lila nagellacket (som jag fick komplimanger för av expediten, men det är väl deras jobb tänker jag) från Nivea, och ja.. resten ser ni.

2 responses to “Hela sminkbudgeten för nästa år…

  1. Finfina grejer. Varför lägga dyra pengar på smink?
    När man kan göra annat kul för pengarna. ;)

  2. Totally med dig där :-)

Kommentera

