Trendspaning – trettioårskvinnor på Söder har…

Keira and Rupert on the SeineHon till höger har jodpurs. Och är kompis (och look-a-like) med Keira Knightley. De är inte ute och knallar på Södermalm utan i Paris, men ändå. Bilden är knyckt härifrån. Säg till om det inte är ok, alt stort tack för lånet!

…jodpurs på fötterna nuförtiden. Japp. Vet inte hur många jag såg igår. Jodpurs. Hmm. Det var ju såna man hade i stallet. Tänkte jag.

Men nånting väckte det. En tanke. En längtan. Ett… skobehov. Jag tänker klumpigt. Och liksom kängigt.

2 responses to “Trendspaning – trettioårskvinnor på Söder har…

  1. Ja skor kan man inte få för många av, jag vet hur det är. ;)

  2. exactly. och det finns ju helt klart tomma hål att fylla, med kängor och annat grovt. vem vet, kanske blir det ett par jodpurs också?? (de jag hade i stallet när jag var 10-11 är nog för små nu, om de eventuellt skulle finnas kvar nånstans i gömmorna…)

Kommentera

