det känns…

28_dec_chanelDet bor en känsla inom mig. Något som viskar och ropar att… jo, ehm, att det nalkas en vår med mer av kofta/tröja/kavaj och byxa, och mindre av kort klänning och stövlar.

Kanske lite sådär Marlene Dietrichigt eller Coco Chaneligt.
(Det är CC på bilden. Och en hund. Som ni ser).

Eller  lite Melanie Griffith och Sigourney Weaver i ”Working Girl”-aktigt.

Kanske bara lite mer påklätt och… vuxet.

Det kan bli så. Det kan bli annorlunda.
Men det känns.

2 responses to “det känns…

  1. jag är på jag är på!

  2. Sjyrre! Då vet jag att jag är på rätt spår :-)

Kommentera

