stilla undran

asos_pageEn liten fråga: om man köper en sån här svart hatt från Helene Berman på ASOS, får man den perfekt mellanmörkbruna och snygga fixade pagen och fina sminket på köpet då?

I såna fall kan jag nog tänka mig att slå till.

4 responses to “stilla undran

  1. Borde man ju kunna beställa. ;D

  2. ja självklart får man hela huvudet!

  3. Vesna – ja, skulle gärna ha nån som kom och fixade sånt åt mig. helst en gång och för alla, men nån som bara dyker upp och fixar det åt mig varje morgon är helt ok också :-)

    Linda – just nu vore det inte så tokigt, är knastertorrfnasig hela jag. men annars är jag nog rätt nöjd med själva huvudet – det är liksom allt det där fixet som jag helst skulle slippa! ;-)

  4. Jag vill också ha en egen frisör här hemma tack. ;D

Kommentera

