nämen, tack, wow, hur visste du att…

23_dec_jeas_julklapparJa, det gäller att ta det säkra före det osäkra här i livet. Eller, ja, ibland gör man ju faktiskt det. Ibland tar man det extremt osäkra. Men, i vilket fall, just nu, inför julen, så har jag spelat på det säkra kortet och fixat lite  julklappar till mig själv.

Och sådär, nu är de fotade och förevigade och ska vips ner i sina påsar igen och oj, vad var det nu jag köpte?
Hmm… minns bara vagt… nä, det är helt tomt faktiskt.

3 responses to “nämen, tack, wow, hur visste du att…

  1. Ha, ha.
    Du är lika galen som jag.
    Tror jag köpt mig 5 prylar.
    man får det man vill ha i alla fall. ;)

  2. Haha, ja, vad ska man göra? Och en liten bonus eller två är man ju alltid värd ju!! :-)

Kommentera

