Please call me Ms McDay!

När jag kommer till kontoret imorgon väntar en ny jobbdator på mig där. En MacBook Pro 15 tum, som kommer ersätta min gamla fina Dell i mer officiella och jobbrelaterade sammanhang. Och som ser ut såhär!

17_dec_mac_book_pro_2

Är lite skräckblandat förtjust inför bytet från PC till Mac, men har blivit lugnad av fina kollegor och är full av tillförsikt och hopp.

Och om inte annat så är den ju gräsligt snygg faktiskt!

3 responses to “Please call me Ms McDay!

  1. Som gammal mac-fantast blir jag grymt avis!

  2. Ahh, ja, det ska bli spännande att upptäcka Macvärlden! Alla som besökt den verkar så nöjda och glada! :-)

  3. Nu har jag testat, vi har haft två dejter mr new mac och jag. de har gått jättebra! fortfarande kanske lite kommunikationsproblem, främst från min sida då, men har fått fantastiskt bra och trevligt intryck!! :-)

Kommentera

