Travelling light!

8_dec_berlinJamen, det låter ju helt okej!

Om tre dar far jag och lillkillen till Berlin. Jag har ingen guidebökk. Jag har ingen plan för packningen. Herregud, jag har inte ens betänkt vad jag ska packa i.

Men jag har en idé om var våra pass kan vara. Och en rejäl hög med läsmaterial av avnjuta vid lämpliga tillfällen.  Mest sparade B-delar från DN (Kulturdelen såklart) men lite annat också. Och sen så har jag den här känslan, att det ordnar sig nog.

Så då gör det nog det!

2 responses to “Travelling light!

  1. Låter lite oroande det där. ;)
    Men i ska inte vara borta så många dagar heller, så det löser sig nog. ha en superskö resa. Lyxigt. Kram V

  2. Ja, i vanliga fall hade jag nog i alla fall börjat samla lite grejor i en packa-hög och ställt fram en väska eller så. Men idag är det vabb som gäller, så kanske A och jag hinner börja packa våra väskor lite! :-)

Kommentera

