Ja, det är hårt här ute i förorten!

7_dec_dn1På något sätt lyckas det nästan alltid bli lite roligt när DN På Stan ska uppmärksamma saker som händer utanför de berömda tullarna…

3 responses to “Ja, det är hårt här ute i förorten!

  1. Ja jag läste en helsjuk annons på arbetsförmedlingen där de sökte en nyanställd till systembolaget med alkoholvana. Jag höll på att skratta ihjälm mig när jag läste det. ”Gärna alkoholvana”. *fniss*

  2. Haha! Ja, det var roligt – de kanske inte tycker det är så lämpligt med övertygade nykterister där! :-)

  3. ja jag tror inte de tänkte alls när de skrev det… ;)

Kommentera

