make mental note…

5_dec_olglasWhen drinking beer in bar, think twice about  posing with big ölglas trying to look dangerous and interesting.

5_dec_jea_elin1However, good idea is to pose with fina friends!

8 responses to “make mental note…

  1. ho ho känner igen det där. jag var skitsnygg på en fest förra helgen. efter diverse glas vin :D vad är det för fin blus du har på dig?

  2. Tack, åh, det är Acnegrejen! Mer kråsig än vad jag trodde den skulle vara, men fin ändå! :-)

  3. acnegrejen är lövly!

  4. Å gud, minns inte när jag höll i ett glas öl senast.
    Här ammas på kvällar och morgon ännu.
    Men det går framåt, tack och lov.
    Fin bild på dig. ;D

  5. Tack! Din tid kommer! Och när den kommer, är jag redo :-)

  6. Härligt. ;) Ser fram emot det jag med.
    Och du vet väl att jag gillar att dansa?
    Slog till på en julöl idag, var bara tvungen.
    Sen blev det must resten av kvällen.
    maten var väldans god och sällskapet med.
    Trevligt, trevligt.

  7. Pingback: Bara fest och party… « …ibland tänker jag på Rory Day

  8. Pingback: Nämen hörrni, snart är det ju nyår! « …ibland tänker jag på Rory Day

Kommentera

