saturday night di-di-damm..

Lördagsaftonen har tillbringats hos vänner i Vistaberg. Mycket trivsamt, med smaskig middag, Wii Fit- och Wii Sport Tennis-ande med vuxna och barn omvartannat, god glögg och prat om barn, bloggar och… ja, vad finns det mer här i livet?

Nu sover båda barnen sött i sina sängar, maken är  fortfarande ute på jobbgalej och jag sitter i allt det tysta och lugna och kollar bloggar med en kopp te. Jorå vettni. Värre kan man ha det!

vesna_jeaV och jag försökte se tuffa ut på den här bilden.

3 responses to “saturday night di-di-damm..

  1. Det var kul att ha er här. ;)
    Ha en skön kväll solo där hemma.
    Sambo äter soppa så det skvätter överallt här.
    Får se om jag överlever natten. ;)

  2. Ja, detsamma såklart, kul å hälsa på!
    Hoppas natten blev en lugn en.. :-)

  3. Helt ok faktiskt.
    Sambon somnade i soffan och sonen vaknade inte allt för tätt.
    Helt ok var det, korkat av mig att lägga mig efter 01.00 bara,

Kommentera

