les snyggo västo

spracklig_vastEtt så kallat ”budgetfynd” kanske? Finfin och spräckelglad är den i alla fall, tycker jag. Blev lite inspirerad av min egen FK-favorit också.

Denna är från H&M:s Divided-avdelning, där det tydligen är tänkt att folk som är under tjugofem ska shoppa, har jag nyss lärt mig av kollegor som är lite ”i branschen”. Jaja. Försök lura mig, säger jag. Och biter ihop och köper storlek 40 (minst) trots att jag brukar ha 36/38.

4 responses to “les snyggo västo

  1. Ja, de har fina grejer, fast storlekarna är som du också upptäckt minimala!

  2. Vesna – tack!

    Elin – ja, eller hur! men det är ju bara att bita ihop.. :-)

  3. den där har jag minsann sett i nåt magazin, sjuuukt cool :D

Kommentera

