dagens ansiktsuttryck…

jeanin_kofta…är nästan lite scary. Tycker tom jag själv.

Tanken med själva dressen var att se lite preppy ut + vara en smula powerdressed på viktigt möte.

Blus – Gap
Kofta – Hope

Har jeanskjol och grejer som inte syns också.

Nu ska jag fara till Söder, käka falafel och kolla bio.
Hur najs är inte det?

Update: Har käkat falafel + kollat bio. Och sedan promenerat från Victoria till Liljeholmen. Finfint faktiskt.

3 responses to “dagens ansiktsuttryck…

  1. Hur nice som helst.
    Hälsa Pitten från mig med. ;)

  2. Vesna – tack!! Hm, läste kommentaren lite försent för att hälsa den här gången, får ta det nästa gång. För ja, jag tror det kan bli en andra dejt faktiskt. även om han inte verkade så smart direkt (i den här filmen) så var han ju snäll och glad och, ja, gillade att cykla och så.. :-)

    Linda K – jorå, har en del sylar och skruvmejlsar och grejer i snickarbältet – eller kanske ett litet hölster i bältet med mobiltelefonen i :-) Näärå, men känns bara lite konstigt att skriva om kläder som inte syns på bilden! Det blir inte så intressant då, tänker jag mig.. :-)

Kommentera

