är detta normalt? (vol 3)

Efter att ha fått svaren att ja, det är onormalt att inte ha fredagsmys samt nej, det är helt normalt att lyssna besatt på samma musik i två veckor trots att man är 34 år, så kommer nu den tredje utmaningen i rorybloggens miniserie ”är detta normalt?”.

Denna gång gäller det hela placering av tekoppar i hemmiljö. Ta en titt på bilden här nedanför. Och hjälp mig med svaret på denna fråga: är det normalt att ha två tekoppar stående på hyllan under badrumsskåpet? Är det inte vanligare att tekoppar står på tex köksbord eller i diskställ? Eller är det ofta förekommande att man tar med sig en kopp varmt te till badrummet och sedan lämnar koppen där?

ar-detta-normalt-vol-31

Sign. ”Ja, jag tar fulltständigt ansvar för detta. Det var jag som ställde dem där, jag som lät dem stå och jag som fotograferade dem. Fast sen tog jag faktiskt bort dem och ställde dem på, eh, diskbänken.”

4 responses to “är detta normalt? (vol 3)

  1. Inte normalt…har aldrig hänt här hemma.
    Men så dricker jag inte kaffe, har knappt tid att dricka te och sambon lägger dem på diskbänken och på skrivbordet. Helt ok ställen. ;)

  2. Ah. Se där. Härligt att få känna sig lite unik dårå! :-)
    Ha en fin dag, kram!

  3. Vet inte om det är normalt, men det är precis samma sak här. Och jag har inte ens någon att skylla ifrån mig på om jag skulle vilja. :-)

  4. Ahh, se där! Skönt att höra!
    En teori kan ju vara att det är vanligare ju fler koppar kaffe/te man dricker per dag/kväll… Och ev. även ju mer tid man spenderar i sitt badrum, tex med att göra sig vacker (sällan, för min del) eller att se till att ens barn inte dränker sig själva eller varandra (typ varje kväll, för min del :-)

Kommentera

