its a cold, cold world…

mossa_inomhusSåhär ser jag ut när jag sitter framför datorn i ”hemmakontoret” (dvs vid köksbordet) om kvällarna.

3 responses to “its a cold, cold world…

  1. Oj, så kallt har inte vi. ;)
    Men jag sitter här och huttrar lite…i min klänning.
    Dags att sova, kram.

  2. Hoppas du sover gott! Jag somnade när jag nattade barnen (dålig tajming, hade en del saker på att-göra-listan ikväll) + vaknade av att rufus ramlar ur sängen + en skål müsli med mjölk ramlar ut över hela golvet. Rufus baxades upp i sängen igen, müslin och mjölken torkades upp och nu sitter jag här, framför datorn fast utan mössa, med min att-göra-lista :-)

  3. ja att-göra-listor har jag gott om. ;)

Kommentera

