mer från 3-åringen

Lille A har verkligen varit i sitt esse idag. Redan i morse gjorde han häpnadsväckande uttalanden. När jag lämnade honom på dagis så frågade jag som vanligt ”får jag ge dig en puss?”. Oftast får jag det, men idag var det tydligen inte läge. Istället tittade han på mig, länge, och sa ”men vi kan vara vänner ändå!”.

2 responses to “mer från 3-åringen

  1. Så skön kommentar.
    Här om dagen när jag lämnade E så ville han inte heller ha en puss.
    Han var tyst länge och sa sen ”hejdå morsan”!
    Och jag? Jag stod där och glodde jag. ;)

  2. Haha! Underbart!

Kommentera

