idag såg jag ut såhär

jeanin_brun_klanningKlänning: H&M
Polotröja: Zara
Hår: blött (inte hela dagen då va, det vore ju helt onaturligt)
Smink: present

Brun tröja och brun klänning. En favoritkombo såhär års. Till det bruna strumpbyxor och svarta stövlar utan klack.

Klänningen är av nånslags outslitligt material och helt befriad från spår av tre och ett halvt års intensiv användning.

Kanske mitt bästa köp nånsin.

2 responses to “idag såg jag ut såhär

  1. Du är jättefin i håret vännen, snyggt. ;)
    Nu blir jag ännu mer sugen.
    Och den klänningen känner jag igen, snyggt med polo under med.
    Kramis

  2. Tack, tack! Ja, klänningen är ju verkligen en favvo, har haft den enda sedan Adrian låg i magen, så det känns liksom som att han och klänningen hör ihop. Som tur är har den inte växt i samma takt som honom. Det hade varit lite läskigt :-)

Kommentera

